Pust..

Jiiisses, det är helt sjukt varmt ute just nu! Jag låg ute i solen och pressade nästan hela dagen igår, och har legat ute drygt en timme idag, men idag för det på gränsen till för varmt. :D

Drog in till plugget och plockade ur skåpet osv förut, och nu är det i princip ingenting kvar i plugget, NAJS.

Har haft så jävla mycket att stå i dom senaste två veckorna, men nu är allting inlämnat, och det är verkligen en stor fucking jävla befrielse! Och fortfarande 3,5 vecka kvar tills jag börjar sommarjobba, alltså en hel del tid till sol, bad och så vidare. Underbart. ^^

I helgen blev det lugnt, massa film & sånt.. Och så en tripp till någon bilträff i Eskilstuna. Jag, Åsa & Fredrik drog iväg en sväng, och det fanns en hel del att kika på. :-)

Klippning igår, blev toppennöjd! Klippte lugg, vilket fortfarande är otroligt ovant, men snyggt. :-)

Nej.. Slöa här inne en stund, dricka lite och så, och sedan bär det av ut i solen en stund till. Jag ska vara grymt brun & fin till studenten hade jag planerat. :P

Bjuder på ett par bilder på nya frillan (och hårfärgen), samt från bilträffen i Eskilstuna. ^^

image146

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0