Dagen.

   


Juhupp..

Jobb fram tills 12:15 idag. Gick inte sådär jävla bra. Min axel/skuldra/nacke är lite lätt tokpaj, ont så in i helvete. Sjukgymnasten nästa vecka, jaooo.

Har varit ute på vift en massa idag. Drog iväg till Badviken med Fredrik vid 2, stannade där tills strax innan 5. Hem, duscha & byta om, för att sedan dra ut till Marieberg en sväng (Micro, checka snygga bilar. Garaget Tour. ^^)

Kvällen har tillbringats med att blänga på Weeds med älsk. Ska se något avsnitt till nu, sen blir det till att sova.

Här ovan ser vi också en utav mina dagens outfit. Rosa tunika från Cubus, slappt & skönt. Sen har jag tillbringat en hel del tid i bikini oxå förstås, haha. När vi drog in till stan blev det svarta ballerina, tighta blårutiga minishorts & vitt linne. ^^

Nej.. Knapra lite piller, kolla Weeds, därefter försöka sova.

I morgon ska jag försöka pallra mig igenom dagen utan att min kropp kollapsar totalt. Därefter ska jag bänka mig med familjen vid stranden. Hej & hå..

Lev väl. ^^

Soool!

Äntligen!

Idag kom solen tillbaka, lovely. I´ve missed it. :D Var hemma tidigt från jobbet, så jag gick ut och la mig i solen nästan direkt. Runt  3 drog jag, Åsa & Fredrik upp till Badviken och pressade. Fredrik rymde en stund, men Åsa & jag stannade tills runt 5. Myyys. ^^

I övrigt så är jag mest bara grymt jävla trött.

Resten av kvällen kommer ägnas åt att blänga på Weeds med darling, och kanske ta en dusch. Om jag orkar. Eeh.

Jobb i morgon, känns väl lite sissådär. Ena stället trivs jag kanon på, det andra.. Mja..

RSS 2.0