Dåligt med uppdateringar..

Uj.. Toklänge sen jag bloggade ser jag nu, vet inte riktigt varför det blivit så.. Mycket att göra, men inget jättespännande? Kanske?

Förra helgen var det i alla fall Pålsbomarken, och den kvällen blev riktigt lyckad! Förfest/fest hos Sanna, en tripp ner till marken, tebaks till Sanna och sedan hamnade vi slutligen på Fooke. Ramlade in hemma framåt halv 4 eller så. ^^

Annars så har det varit skapligt mycket i plugget, ungefär en månad kvar nu bara, känns helt jävla sjukt. Och jag har ingen aning om hur jag ska hinna bli klar med allt. Jisses.

Igår var föressten jag & Fredrik på Örebro Underground Festival en stund på kvällen. Såg Rancorous, Mimikry, Coldworker, och några andra skumma band. Nice kväll var det hur som helst.








 > Moooi, taget under kvällen hos Sanna.

 > Kusin & pojkvän nere på Fooke. :-)

 > KARUSELL! :D :D :D

 > Vimmel. (Annie, Madde, Mangus.)

 > Kvällens outfit inför spelningarna. Badass som fan. ^^

 > Rancorous spelade! ^^

 > I väntan..


Kommentarer
Postat av: macet

Vem är Madde? Hon verkar var hur läcker som helst...

2009-04-10 @ 13:04:16
Postat av: Anonym

Vem är Madde? Hon verkar var hur läcker som helst...

2009-04-10 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0