Lista, igen. ^^

FAVORIT. (Mode)

modell:
Gemma Ward är en jag kan komma på såhär på rak hand, grymt snygg.
stilikon: Avril Lavignes har ofta en rätt shjyst & annorlunda stil. Rachel Bilson klär sig oxå ofta väldigt nice, och så får vi inte glömma Pink. Men någon direkt stilikon vill jag inte påstå att jag har.
fotograf: Nje.
fotolog: Huh?
blogg: Jag läser alltid Hannas blogg (frankincense.blogg.se) Sen typ 10 andra som besöks lite då & då..
tidning: Jag läser inte speciellt mkt tidningar. Solo funkar.
film: Mode? Djävulen bär Prada? :D
tv serie: Gossip Girl. ^^
stad: Tokyo.
modehus: Nej.
modekedja: Ehm.. Jag är tråkig.
plagg: Just nu? Tunikor & leggings. <3
accessoar: Jag är alldeles för dålig på att använda det. Men örhängen tycker jag om, det gör mkt.
skor: Mina svarta boots med rejäl sula, klack & spänne. Nyomklackade är dom nu oxå!

GILLAR INTE
:
(Mode)
modell: Gisele Bundchen
stilikon: Paris Hilton, hugha.
fotograf: Pass.
fotolog: Pass.
blogg: Jag undviker att läsa bloggar jag inte gillar, det är enklast så.
tidning: Venne.
film: Pass.
tv serie: Pass.
stad : Pass.
modehus: Pass.
modekedja: Kappahl. Enda gången man hittar skojiga saker där är när man snokar runt på barnavdelningen. BikBok har jag inte mkt till övers för nu för tiden heller.
plagg: Hm.. Många mindre snygga plagg kan se snygga ut på vissa människor. Men dessa brallor som är stuprör & baggy, uääck.
accessoar: Pärlor. BLÄ.
skor: Jag gillar dom flesta skor. ^^ Men crocs, flip flops & skor i korktjosan går bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0