En sammanfattning av helgen.

Jo men visst! Det har varit en ganska händelserik helg faktiskt, mycket skojigt har det blivit av. :-)


Fredag:

Miniparty hos Jonaz, det var lääänge sedan. Spelade lite ölspel, lyssnade på musik, snackade & tog en massa fyllefoton (med blixtar, ljus & hela tjosiflosandet, haha.) Trevlig kväll! :D Innan detta, på dagen, så besökte jag systembolaget för första gången, höhö. Och så köpte jag två stycken halternecklinnen på HM, ett rött & ett svart.


Lördag:

Sov bort halva dagen, vaknade till liv vid 14:15, och var riktigt pigga! Sen blev vi rastlösa.. Jag, lillebror, Fredrik & Åsa drog till Hallsberg och bowlade! Det var första gången Åsa bowlade, men hon var nästan lite duktig. ^^ Jag eller Fredrik vann, det  blev lite konstigt i räkningen där.. :-) Resten av kvällen myste jag med Fredrik och svullade chips, perfekt lördag!


Söndag:

Steg upp vid halv 10, och gick ut och kollade på när Fredrik tog högtrycken och tvättade av min biiiil. Vid 11 drog Åsa och jag till Hallsberg och solade solarium, typ första gången jag provar på det.. Men det var skönt när jag väl insåg att det inte var så stor risk att jag skulle fastna där i och förvandlas till en levande kolbit. :D Kom hem hit, och fram tills ungefär nu har Åsa & jag städat och tvättat bilarna! Åsas bil, min bil & pappas bil blev dammsugna inuti, avtorkade och fick sig en omgång med klädseltvätt. Åsas och min blev dessutom tvättade utanpå oxå, så nu jävlar är dom fina! Jag måste bara ta lite fönsterputs på min, sen så är den fit for fight! Pappa bytte även torkarblad på Åsas bil, och sen fyllde hon på spolarvätsta, sen kollade hon oljan & ska fylla på den sen, så hennes bil fick sig en riktig vårrustning. :D



Nu borde jag väl städa mitt rum också, men det får nog bli en senare fråga.. :D
Tänkte i alla fall att jag skulle bjuda på ett par bilder från fredagen!:


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0