Tårar & knäckebröd.

Eller något i den stilen, ja.. Morgonen började med ett besök hos tandläkaren, där blev det några tårar & sådär. Jag skakade mer vad borren gjorde, kunde tandsköterskan konstatera. ^^ Nej, jag tycker verkligen inte om tandläkaren. Fredrik var dock med, och fick köra hem, det gjorde det lite bättre.

Stötte på farmor på Ica Maxi, och fick 70 kronor, snälla farmor. :-] Åkte hem & satt och degade en stund, och därefter var det dags för sjukgymnasten. "Knäckebröd, höhöhö" kläckte han ur sig medans han hölls på & tryckte på ryggen på mig så det knakade åt alla håll. Humor, humor. ;P

Efter det har jag blängt på serier, sovit en liten stund, varit nere & städat på Folktandvården, degat här samt duschat. Ungefär. I morgon är det dags för plugg igen, sömnad all day long. Niiiiice.

Nu ska jag dra ett avsnitt Veronica Mars, och dricka den sista koppen kaffe för kvällen. Weeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0