Ellos? Javisst!

           


Yeeeeesssss. Ellos har blivit betydligt bättre på senare dagar enligt min uppfattning. Spanade runt på deras rea förut, och hittade några fynd.^^

1. Tunika/klänning i svart & grått. Blir kanoners till mina nya stövlar!
2. Hängselklänning i mörkgrått.
3. "Skateskor" i svart med döskalle. Perfekta slappisskor.
4. Leopardmönstrad kort kjol, som helt enkelt bara var väldigt söt. ^^
5. Svart BH med söta detaljer.
6. Och en likadan lila.

... Och så matchande hipsters till bh;arna oxå, yay. ^^ Tog express på beställningen oxå, så den ska dyka upp redan i veckan! Och nästa vecka bör HM paketet anlända. :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, du är hopplös ;)
Fast jag kan inte vara sämre jag, upptäckte att dom har en hel del roliga saker nu, mot förr så jag kommer nog också få ett litet paket ^^

2008-01-15 @ 22:52:27
URL: http://riseagainst.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja jag vet, jag kan inte hjälpa det.:(

Men visst har dom det! Skoj, men farligt?;P

2008-01-16 @ 16:35:29
URL: http://zip.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0