Måndag.

Miiiauuuoo! ^^

Måndag idag, och dagen började med en grym sovmorgon. Började inte förrns 12:20. ^^ Dessutom skjutsade Fredrik in mig, niiiice. Efter dagens enda lektion så blev det en tripp till Calletex med Mathilda & Fredrik, checkade tyg till korsetten. Beslutsångest, jaoo.. :-[

Hamnade dessutom på djuraffären, där Fredrik & jag adopterade en liten dotter. Inja. <3 Ett marsvin är hon, och helt underbart söt. Jag har saknat att ha marsvin. :-]

Eftermiddagen/kvällen har jag sytt lite, pluggat, varit nere på gården en sväng & blängt på tvserier. Nere på gården fick jag leka barnvakt, eller något. En liten flickfilur i 3-årsåldern ville spela biljard med mig, haha. Sen blev hon jättearg/ledsen när jag sa att jag var tvungen att åka hem.. "VILL INTEE" :D


  ¨

Dagens outfit dårå..

- Strumpbyxor, HM.
- Klänning, Ellos.
- Högklackade stövlar, Din Sko.
- Jacka i skinnimmitation, La Boom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0