Läkarbesöket.

Ja, jag var ju då iväg till läkaren på vårdcentralen idag. Jag måste säga att det gick bättre än väntat, och läkaren var betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig. Han lyssnade ordentligt, och sedan fick jag ta en massa prover för att kolla om det var något fysiskt fel. Dom skulle höra av sig, och är det inte något fysiskt fel så skulle han kontakta psykiatrin i Hallsberg och ordna så att jag får komma dit. Hoppas att allting inte tar alltför lång tid, och att det kan lösa sig på något vis. Nu känns det i alla fall som att det åtminstone har hänt någonting, vilket gör att det känns lite lättare. Aja, bara att hålla tummarna nu förmodar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0