Jeans. ^^

Yeeesssss. Jag norpade precis åt mig 3 par sprillans nya jeans på Tradera, till löjligt låga priser. Dessutom av ett märke som jag redan har, och vet att jag trivs i. Nu får vi bara hoppas att dom passar som dom ska också, men om inte annat så är det ju ingen jättestor förlust. Dom kommer inte kosta mer än ungefär 150:- med frakt för alla 3 paren, så.. Kanoners. ^^


 > Ganska mörka, med ljusare slitningar & broderi på bakfickorna. ^^ [11:-]

 > Lite mörkare, och med ett tryck på röven som en skojig detalj. ^^ [2:-]

 > Ganska mörka, med ljusare slitningar & broderi på bakfickorna. ^^ [31:-]




* Och bilderna är från användaren frankie_v2 på Tradera.com föressten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0