I love you guys.

image26














Fredrik.. Inte trodde jag att någon kunde komma att betyda så otroligt mycket på så väldigt kort tid, men jag trodde fel. Så jävla omtänksam, snäll & förstående. You´re really one of a kind.. Att du står ut med mig när jag beter mig som ett jävla monster och mår dåligt är för mig ganska obegripligt, men jag är så jävla tacksam. Med dig kan jag verkligen vara mig själv utan att tänka, och jag är verkligen glad att vi funkar så pass bra tillsammans. Du betyder så himla mycket. Och.. Jag är så fucking jävla kär. <3

Mathilda.. 
Vad vore plugget om inte du var där? Jisses vad trist allting skulle bli. Jag undrar om det kan vara normalt att ha så kul i plugget som vi lyckas ha ibland? :D Kul & förstående vän, med massor med fina egenskaper som jag verkligen uppskattar. ^^

Åsa.. Ojoj.. Vi har känt varandra så sjukt länge. Du är precis som Fredrik en av dom människorna jag faktiskt orkar umgås med när jag inte är på humör alls, man behöver aldrig anstränga sig så mkt. Vi två har verkligen så sjukt kul ihop när vi sätter igång! ^^ Dessutom är jag väldigt glad att du orkar lyssna på allt mitt tjabbel nonstop utan att någonsin klaga, du är bäst helt enkelt.
Mer än 13 år tillsammans, och jag hoppas på många fler. :D




Ja, just nu mår jag faktiskt riktigt bra. Även om jag fortfarande är extremt jävla höstig, så känns det mesta faktiskt lite lättare. Förmodligen en kombination utav en veckas lov, och härliga vänner & pojkvän. Wieeee! ^^ Jag var bara tvungen att tillägna ett inlägg åt er, ni är bäst. Ta åt er, annars jävlar! :D

Kommentarer
Postat av: benbone

Du gör mig lessen i ögat, och det är läskigt, för då rinner sminket, hoppas verkligen du kommer imorrn, skolan är astrist utan dig med! kram :)

2007-11-13 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0