Friday.

Miiip! Igår var en fullbokad dag. Runt 10 stack jag, mamma & Fredrik iväg på en liten tripp innehållande matshopping. Första stoppet blev Willys, och därefter drog vi vidare till Netto i Hallsberg. Jag köpte på mig chips, ostbågar & godis i offantliga mängder. :D

Hann inte vara hemma lång stund innan jag och Åsa konstaterade att vi var i stort behov utav lite shoppingterapi, och passande nog så hade jag fått 500:- i goldbonus från HM, utmärkt iom att jag är i princip pank för tillfället. ^^

Jag införskaffade två par svarta stay-ups samt en höfthållare i silvergrå & svart. Dessutom blev det en julklapp till darlingen också. Ute i god tid för en gångs skull, haha.

På kvällen blev det lite tvserier, samt mys med Fredrik. Kort sagt, en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Ro_Obin

Vad pressas det för tv-serier nu för tiden?

2007-11-25 @ 15:06:38
URL: http://orakadeben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0