Days like these make life worth living.


Idag har varit en bra dag. Var med Fredrik till sjukhuset på morgonen, klev upp vid. Därefter begav vi oss till Marieberg & diverse butiker runt omkring en sväng. Jag införskaffade hårvax, hårspray, doftljus & förmodligen något mer jag inte minns. Det var skönt att bara komma iväg en sväng.. Kom hem, gick och la oss och sov i två timmar, det blev inte mycket av det i natt. Darlingen drog iväg en sväng förut, men när han kom tillbaka hade han med sig en kycklingbaguette till mig, wiee. ^^ Nu ligger han i min säng och sover, och är sådär otroligt jävla söt som bara han kan lyckas med.. I´m so happy right now. <3






I don't want this moment, to ever end,
Where everything's nothing, without you.
I'll wait here forever just to, to see you smile,
Cause it's true, I am nothing without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0