Will it ever be over?

Mycket som snurrar runt i huvudet just nu, och jag kan inte sätta ord på vad jag känner just nu.. Jag är så jävla kluven. Är jag på väg att ge mig in i någonting som jag inte kan hantera? Borde jag fly fältet innan det är försent, eller ta risken? Det finns ju även en risk att det kan leda till någonting bra, tror jag. Men.. Med tanke på hur förvirrad och annat det får mig att känna mig, så förmodar jag att det inte är bra? Asch.. Jag orkar inte. Ibland önskar jag bara att jag kunde spola tillbaka tiden, eller bara förtränga vissa saker som hänt. Dock fungerar det väl inte riktigt så i verkliga livet. Oh my.

Kryptiskt? Jo jag vet. Jag är rädd för att prata om det, men var ändå tvungen att få ut lite av allt det som snurrar runt utom kontroll i huvudet just nu. Jäkla skit, varför får det mig att känna såhär? Och vad "såhär"? Jag vet ju inte ens vad jag känner, och det är fucking förvirrande. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0