Shoes <3

Mmmh. Hittade en säljare på Tradera som importerade och sålde en massa grymt billiga & läckra pjukks. Han hade dock inte alltför många omdömen än, så jag hoppas att det inte är en bluffmakare. Men, om inte annat så blir det ingen större förlust i och med att de som sagt var grymt billiga. Hade ett par exakt likadana för ett tag sen, men de blev aldrig använda i och med att de var för små. Nu slog jag till på en storlek större. ^^ Det är för övrigt de rosa jag bjöd på.. ^^ Betalar dem dock inte förrns när jag får lön på fredag, så de kommer väl inte förrns någon gång i mitten/slutet på nästa vecka.. Men, men.. Den som väntar på något gott..?


image69

* Bild lånad från howcool.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0