Mellandagsrea. ^^

Mmmh! Jag har hittat lite utav varje nu i mellandagarna, faktiskt. :-] Bland annat en massa småkrafs.. Ljuslyktor, ljusfat, ljus, schampo, balsam, inpackning, concealer, trosor, hårspännen osv.. Men också lite kläder & sånt:


 > Mina nya darling, så freakin underbara. Jag har spanat på dem ett tag men varit för snål, men nu slog jag till. Bilden gör dom verkligen inte rättvisa, dom är så grymt mycket snyggare i verkligheten! Har dessutom ett par låga boots med samma klack & sula, som är väldigt snarlika dessa. Stövlarna var lika sköna som dem! ^^ De satt dessutom kanon både i skaftet & skon, glappade inte någonstans. Oooh, I think I´m in love. ^^

 > Jag måste få hylla denna foundation lite! Lindex hade halva priset på hela rimmels sortiment, så jag slog till på den här för en femtilapp, men hade inte direkt några förväntningar. Men! Den är otroligt lätt att applicera, och trots att den bara fanns i ytterst få nyanser så passade den ljusa mig, som är nästintill albino. :D Jag har inte haft på den så länge än, så jag vet inte hur pass länge & bra den sitter dock.. Men den smälter in i huden, och det ser grymt naturligt & bra ut. Wieee. ^^

 > T-shirts x 2. Inköpta på Zara för 39;- styck! En med en legodöskalle, och en med en lila döskalle. Söta & sköna, lite längre modell med korta ärmar. Niiiiice.

 > 1. Min underbara sjal/scarf/halsduk/whatever från Wear It. Spanade på den tidigare när jag inte hade pengar, och letade efter den i stan utan lycka nu på rean. Dock så fann jag den på Marieberg, och slog till direkt. I löw it. Den lila färgen är helt underbar. <3
2. Ett par leopardleggings i gråsvart, oxå från Wear It. 30 spänn, kanoners. Och leggings går alltid åt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0