Matematik är djävulens påfund.

Helt klart. Nationellt prov i matte idag, sista delen. Och jag är ganska säker på att det gick käpprätt åt helvete, lovely. Drog hem direkt efter det. Sov en stund, degade vid datorn osv. Drog ner och städade på kvällen, och efter det vet jag inte riktigt var tiden tagit vägen. Har suttit vid datorn, varit ute på promenad med Mudd, pluggat religion och lite annat shit.

Plugget i morgon dårå.. Sömnad hela dagen, och sedan avslutar jag med ett religionsprov, häääärligt.

För övrigt är jag rejält på hugget för tillfället. Grinig, lättretlig, trött, rastlös osv. Vet inte riktigt varför, men.. Mycket att tänka på I guess. Både när det gäller det personliga livet, och plugget. Huugha. Aja, snart jullov i alla fall, då slipper jag tänka alltför mycket på plugget. Bara det personliga kvar då. Eh. Ångestklubben tjohej.

Ångest, Ångest, Ångest.

Jag orkar verkligen inte med någon/något just för minuten.. Urk..

God jävla natt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0