Luuuul?

Bästa julafton på länge, helt klart. Tack Fredrik & Familjen Gunnarsson! :-] Middag hos farmor, och på kvällen kilade jag & Fredrik ner till Åsa. Jag tog med mig Monopol, så det blev sprit & monopol all night typ. Lite Yatzi på slutet oxå. På Monopol var det jag, Fredrik, Åsa & Åsas pappa Gurra, som vann. Dumma gubbe! :-[ Myskväll iaf.

Nu.. Ja? Jag borde väl lära mig att hålla käften I guess. Det känns som att jag alltid ska sabba allting. Tänk om jag någon jävla gång kunde lära mig.. Och tänk om jag någon fucking jävla fittgång kunde sluta förstöra allt. Varför ska det alltid vara så jävla svårt? Hur mycket ska man egentligen behöva försöka? Jag vet inte hur mycket jag har kvar att ge just nu.. Fuckit. :-/

Borde väl sova, eller något? Röka först hur som helst. Ehum, ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0