Jeh.

Eller något. Jag ska alldeles snart ta bilen upp till Fredrik, som dock inte är hemma. Tänkte jag skulle fixa hemprovet i Svenska, och börja knåpa på arbetet i Religion. Förmodligen blir det lite tv-tittande också. Och så popcorn & lättdryck persika/apelsin, of course. Inget seriöst pluggande utan popcorn, det vore ju fullkomligt absurt.

Igår umgicks jag med Robin i princip hela eftermiddagen, blängde på två skräckfilmer. Dock vet jag inte om den ena verkligen borde klassas som skräckfilm, men whatever. Det var riktigt trevlig hur som helst. :-] Efter det städade jag på Folktandvården, sen blev det Sex & The City, och slutligen lite sömn.

Hmm, ja? I morgon ska jag till tandläkaren på morgonen, usch & blä. Tyck synd om mig, snälla?

Men.. Jag shoppade upp mina bonuscheckar på HM idag, det kändes bra. Det blev ytterligare ett set med BH & stringtrosor, denna gången i någon mörklila/rödaktig/vinröd färg, riktigt läckert. Dessutom slog jag till på ett par leggings från barnavdelningen, riktigt fräcka var dom. Asgrymt mönster. Bild kommer väl när jag hämtat hem min kamera, som jag minsann tror ligger hos Fredrik..

Aja, röka & kaffe. Och sen.. Off we goooooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0