Helgen.

Fredag - Det blev lugnt värre. Umgicks med darlingen & tog det bara lugnt, välbehövligt. På eftermiddagen drog vi iväg till Rusta, Jula & lite andra ställen. Finns inte så mycket mer att säga om det. Massa mycket trevligt. <3

Lördag - Hamnade hos Zandra vid 8, och stannade där och hällde i mig ett par groggar, innan vi vid 9 begav oss till Frimisvakten Peter. Stannade där & minglade en stund, men drog senare iväg och mötte upp Stefan, Magnus, Robin & Camilla. Dom 3 sistnämnda och jag hamnade hos Magnus på "efterfest." Trevlig kväll, om vi bortser från att jag drogs med magkattarr halva kvällen. Slutade med att Fredrik fick komma och hämta mig, och Robin liftade också med till Pålsboda. Det var för övrigt en jävligt skum kväll, men det orkar jag inte gå in på. Somliga människor har dock en jävligt skum inverkan på mig, åtminstone när jag är aspackad. Tur att jag har en pojkvän man skulle kunna dö för. Så otroligt stöttande och förstående så det är helt fucking jävla oförståeligt. <3 <3 <3

Söndag - Bakis? Japp.. Sov till 2, och spenderade sedan dagen med Fredrik. Vi drog till Ica Maxi i Kumla och köpte chips, dip & en back läsk. Sedan svullade vi och kollade på Liar Liar samt Dragon Wars innan vi tvärdäckade i sängen. Underbart slapp & skön dag.


I morgon ska jag till plugget en sväng. Göra matteprov och lämna in en massa uppgifter. Dessutom ska jag passa på att lägga upp 3 par brallor som jag fick hem nyss. Weeej, 3 par nya jeans att använda sitter ju inte helt fel. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0