Fullast vinner?

Eller något, ja. Hade tänkt spendera kvällen med att slöa och kolla på film, men fick ett SMS från Robin där det stod att dom skulle till Frimis. Jag blev sugen, och ringde Åsa som också var på. Så, vi drog in till Stefan och förfestade där en kort stund med honom, Robin & Magnus innan vi senare drog vidare till Frimis, igen. Tog oss in trots att det var 20-årsgräns. Wej. Drack lite för mycket, och blev lite för full. Slog till ordentligt i bilen hem tydligen, för jag minns inget från en stund efter att jag satt mig i bilen, förrns jag vaknade morgonen därpå. Det sista jag sagt till Fredrik innan jag somnade var "Det står Örebro på skylten." - Eh, va? Blev en del tjafs på slutet, men det orkar jag inte dra upp.  Det läskiga var dock att Fredrik sa att jag verkade riktigt klar i huvudet annars, skumt som fan. Nåja, lite bilder kanske? ^^



         


1. Åsa hemma hos Stefan innan utgången.
2. Magnus, Robin & Stefan.
3. Jag & Åsa [kunde jag inte sett lite mer förbannad ut? ;P]
4. Åsa & våran favoritvakt på Frimis [som dock var där och festade kvällen till ära. ^^]
5. Jag & bröderna Halling @ Frimis.
6. Robin & jag. Fullast vinner, eller hur var det? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0