Drunk in town.

       

Jaaoo.. I Fredags begav jag och Åsa oss till MM-Baren. Det var tänkt att vi skulle hänga där i ett par timmar medans Fredrik & Jonaz repade bara, men det slutade med att vi hängde på Johan, Marcus & Simon till Frimis. Det visade sig vara en bra idé, för det blev en trevlig kanonkväll innehållande snack med massa folk, billiga drinkar & en massa dans. Kanooooners. ^^


1. Min outfit kvällen till ära. Mörklila stuprösjeans & svart satinblus. Kombinerat med lite grövre skor med hög klack.
2. Johan & Marcus på Frimis uteplats.
3. Jag & Åsa, fular oss som vanligt, eller något i den stilen.
4. Vi stötte på vimmelfotografen Mattias som fotade Åsa, mig & Marika.
5. Åsa inne på Frimis. Många Rosa Pantern blev det denna kvällen. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0