Tidsfördriv.

♥ Vad gör dig glad? * När folk i min närhet visar att dom bryr sig, det uppskattas. * Att krypa ner i soffan tillsammans med min fina pojkvän och bara ligga och mysa och se på någon film. * Att kunna shoppa någonting fint som jag vill ha, ytligt värre. * Att ha vissa vänner som man kan umgås med när man mår dåligt, och bara kunna umgås utan att säga någonting, men ändå må bättre av det. * Dagarna då jag känner mig smal & fin.

♥ Vad gör dig ledsen? * När folk i min närhet mår dåligt. * Hösten, uppenbarligen, även om jag inte riktigt förstår varför. * När jag känner mig värdelös, och som att jag inte klarar av någonting. * ... Och en massa annat.

♥ Vad gör dig arg? * Folk som låtsas bry sig, även om man märker att de egentligen inte gör det, det gör mig väldigt arg, och besviken. * Det är det enda jag orkar dra upp, det är så mycket som gör mig arg.

♥ Hårfärg? Just nu är det mörkbrunt.

♥ Ögonfärg? Grönaktiga.

♥ Utmärkande drag i utseendet? Eeeh, svår fråga.. Jag har hört att jag har ganska långa ögonfransar, och en i vissa vinklar väldigt skarp käklinje (?) Och så är jag väldigt kort. ^^

♥ Stil? Variation var ordet! :-]

♥ Drömyrke? Nej.

♥ Favoritstad?
Inte direkt.

♥ Bästa resan? Nja, jag är inte speciellt berest.

♥ Vill resa till? Jag skulle vilja till Tokyo.

♥ Bästa presenten genom åren? Not sure.

♥ Vad är du stolt över? Det vill jag inte gå in på.

♥ Tre bra egenskaper? * Jag är nog ganska hygglig på att lyssna, och att tala om för folk att jag vill göra det när det behövs. * Jag är ganska sprallig & utflippad, och kan ofta liva upp stämningen [dock inte nu på hösten, nej..] * Jag är inte direkt konflikträdd.

♥ Tre mindre bra egenskaper? * Jag är ganska duktig på att tala först & tänka sen. * Samma som andra punkten på de bra egenskaperna, det verkar skrämma vissa människor. * Jag är väldigt hetlevred ibland.

♥ Självförtroende? Jag är väl kapabel att säga vad jag tycker & tänker och sådär.. Men, utseendemässigt så är självförtroendet ofta inte som det ska.

♥ Är du en ledare eller en följare? Jag vet faktiskt inte, men, ledare tror jag. Oftast. Men jag försöker vara anpassningsbar.

♥ Är du pappas flicka? Jag vet inte riktigt.

♥ Är du mest lik din mamma eller pappa? Mest pappa, helt klart.

♥ Vad gör dig nervös? Att ringa till folk, och att prata om lite mer djupa känslor och så vidare om vad jag själv känner. Att lita på folk gällande vissa saker kan också nästintill skrämma skiten ur mig.

♥ Är du en avundsjuk människa? Till viss del.

♥ Är du svartsjuk? Både ja & nej. Jag har svårt för att lita på folk dock..

♥ Vad är du rädd för? Jag har en liten fobi för nattfjärilar / fjärilar / gråsuggor. Och så är jag rädd för känslor.

♥ Är du nöjd med ditt liv? Just nu? Nej.

♥ Livsmotto?
Everybody lies, som doktor House säger.



* Listan är stulen av http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0