Tidsfördriv.

ACCESSOARER

Väska: Jag är ypperligt förtjust i min svarta, otroligt rymliga väska från HM i läder/skinnlok med massor av fack.
Plånbok: Jag byter ofta. Just nu en guldfärgad & grymt ful en.
Solglasögon: Ett par halvrunda till modellen, med styrka.

TEKNIK

Mobiltelefon: En Nokia någonting.
Tv: Det står minsann Nokia på den med.
Dator: En förmodligen något modifierad Dell.

BADRUM

Tandkräm: Colgate Sensitive.
Tvål: Öh, ingen aning.
Hårprodukt: Surf Hair från Fructis, Klippotekets / Wella hårspray, Proffs shine spray, Loreal hot volume, loread hot straight. Eeehm, ja.. ^^
Huvudvärkstablett: Det som finns hemma just då. Helst Ipumetin.
Doft: Umbro, den doftar vanilj. Gosh, jag måste ha en ny parfym.
Hudkräm: LDB.
Schampo: Varierar, men oftast något mot trasigt hår. :D
Balsam: Same as above.

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Nej tack.
Vin: Nej tack. Möjligen vitt med sockerdricka.
Bröd: Olika. Men jag är inte så jävla förtjust i bröd.
Choklad: Ja tack.

HEMMA

Säng: I have no idea.
Lakan: Men, vem håller koll på sånt? Inte jag iaf.. ^^
Porslin: Eh?

FÄRDMEDEL

Bil:
Jag har beslagtagit farmors lilla Opel Tigra.
Flygbolag: Jag har aldrig flugit.
Taxibolag: Jag åker inte taxi.

MEDIA

Magasin: Jag läser Vecko Revyn & Solo nångång ibland, men köper i princip aldrig tidningar själv.
Tv-kanal: Nej.
Dagstidning: Na.se
Sajt: Massor med bloggar, helgon.net & bilddagboken? Och så lite annat.

ÖVRIGT

Frisörsalong:
Varierar.
Bank: Handelsbanken.
Cykel: Biltema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0