En lista.

Mest hatade stil: Inte direkt.
Mest hatade ord: Inte direkt.
Mest hatade plats: Just nu? Skolan.
Mest hatade känsla: Ångest.
Mest hatade säsong: Mje.
Vilken stil är du: Det har jag också funderat på ett par gånger.
Vilken stil önskar du att du var? Eeeh..
Tror du att din stil kommer att ändras? Förmodligen, om jag nu hade någon. 

Har du körkort? Ja.
Har du bil? På lån.
Vad för bil? Opel Tigra.

Dejtar du nån? Dejtar? Mja.. Tilsammans med någon snarare.
Är du förälskad i nån? Helt klart. <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Möjligen kåtslag vid första ögonkastet?
Tror du på Sann Kärlek? Det vette fan.
Har du funnit sann kärlek? Fråga mig om 30 år.
Gift? Nej.
Vart skulle du åka på bröllopsresa? Jag vill inte tänka så långt fram i tiden.
Själssyskon: Eeh.
Person du gillar: Nej, jag hatar precis alla.
Om en kille/tjej gillar dig, vad ska han/hon göra? Knulla skiten ur mig.
Har du några barn? Barn?
Hur många barn vill du ha? Barn?
Vid vilken ålder vill du ha barn? Barn?
vad skulle du döpa din dotter till? Barn?
Vad skulle du döpa din son till? Barn?

Favoritnummer: Nej.
Någonsin provat knark? Nej.
Rökt? Ja.
Dricker du? Massor.
Är du oskuld? Långt ifrån.
Favoritcitat: Everybody lies.
Bästa rådet som du fått: Eh.
Bästa rådet du gett: Låt mig vara, jag är inte bra för dig?
Favoritord: Mje.
Var vill du bo? Inte här.
Leda eller följa? Äsch.
Seriös eller oseriös: I can do both! Men oseriös är fan så mycket enklare.
Favoritspel: Nej.
Hobbies: Nej.
Saker du stör dig på: Människor som går fult i högklackat. Felstavningar. Och typ 300000 andra grejer.
Senaste stället du gick till: Nej.
Sista du åt: Baguette.
Senaste du drack: Coca cola.
Nuvarande sinnesstämning: Nej.
Vanligaste sinnesstämning: Deppfitta.
Ovanligaste sinnesstämning: Engagerad.
Mest hatade musikgenre: Dom dåliga.
Vänster eller högerhänt? Höger.

Hårfärg: Mörkbrun.
Hårlängd: Kort.
Hudfärg: Grön.
Ögonfärg: Grönaktiga.
Längd: 1,54.
Vikt: För mycket.
Kropp: Jag har en kropp, ja.

Kyssas eller kramas: Hemskt gärna, var är du?
Kan du snudda din näsa med tungan: Inte min näsa, men någon annans näsa?
Brunetter eller blondiner: Brunetter, eller platinablondt [endast brudar.]
Har du varit på striptease: Kanske.
Har du köpt sex: Mje.
Sex vid första dejten: Dejt? Nej, men gärna sex.
Är du romantisk: Jag har mina stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0