Tidsfördriv.

 
Heter du?: Sandra.
Ålder: 19.
Längd: 1,54.
Vikt: Jag är fet. Håll käften.
Hårfärg: Svart.
Ögonfärg: Grönaktiga.
Beroende av: Cigg, kaffe & sex. 
Hur mycket smink använder du dagligen?: Helt olika.
Vad har du ätit idag?: 2 korvar på ikea, och 2 godisar. Weej.
Dagens klädsel: Svarta baggybrallor & rosa linne med små dödskallar.
Glädje just nu?: Fredrik. <3
Irritation just nu?: Huvudvärk.
Senaste låt du hörde?: Minns inte, något Fredrik spelade i bilen..
Senaste inköp?: Doftljus, hårvax, hårspray & cigg idag. 
Vilka hårfärger har du haft?: De flesta. Inte blått dock.
Brukar du äta frukost?: >Nej, frukost är för töntar.
Vad gör du om helgerna?: Super.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Det beror på vilken slags uppmärksamhet. 
Din största talang?:Jag är en jävel på avsugningar, har jag hört. Annars är jag nog ganska talanglös.
Husdjur: 2 natalråttor & 2 hundar.
Hur är ditt hår?: Väldigt kort, och väldigt svart.
Brukar du bädda sängen?: Det händer.
Har du mest skivor eller filmer?: Eeeh..
Favoritaffär?: HM, Tradera & Gina Tricot.
Vad har du på väggarna?: En massa skit.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Tsss, jag ska bo "hemma" resten av livet.
Hur många timmar sover du på en natt?: 4 är väl standard på vardagarna, om jag går upp när jag ska.
Beskriv dig själv med tre ord?: Utflippad, hetlevrad & aggressiv.
Vem betyder mest för dig?: Fredrik, vännerna, familjen & djuren.
Är du nöjd med dig själv?: Det går upp & ner.
Hur mår du just nu? Jag har huvudvärk, och är väldigt trött.
Senaste program du såg på?: MEN JAG MINNS INTE. JAG ÄR DUM I HUVUDET, HÅLL KÄFTEN.
Senaste film?: Minns inte det heller, fuck off.
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Dagligen.
Vem vet mest om dig?: Jag är en öppen bok.
Vad har du i ditt fönster?: Ljuslyktor.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Den där Fredrik.
Hur dags gick du och la dig igår?: Igår? I morse? Eeehm.. 3?
Och klev upp?: 7.
Vad behöver du mest just nu?: Donno.
För eller emot plastikoperationer?: FÖR! Go for it, you ugly bastard.
Vad ska du göra ikväll?: Det undrar jag med.
Brukar du se ner på andra människor?: Nej, jag är kort.
Favoritbröd: Bröd är töntigt.
Mjölk: BLÄÄÄÄÄ.
Ris, pasta eller Potatis: Meh, varierad kost, DUUuh.
Britney Spears: Är fet!
hudkräm: Nej, jag flagar hellre sönder, det är coolt.
Det dyraste jag äger: Nej jag är lodis.
Detta upptar mesta delen av mitt tankearbete: Tänka? Jag? Var det där ett skämt? Idiot.
Min första skolfröken: Nej fan, inte minns jag det.
Kunde jag vrida tiden tillbaka skulle jag: ...
Secondhand: Sure, jag sa ju just att jag var lodis, gjorde jag inte det?

Kommentarer
Postat av: Elvis

Yes, jag håller verkligen med dig på Britney Spears. Det är konsigt att inte fler gör det, för mig är det givet att Britney är fet.

2008-09-11 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0