Purple hair, purple haaaiiiir.

Eller nåt. Om det nu blir som jag tänkt mig så är mitt hår hur som helst snart mörklila, hoppas hoppas. Blekte ner det en liten aning nyss, så att det blev någon skum rosaröd nyans, och kletade sedan i lila. Eller.. Toning av märket Directions, i nyansen Plum, om vi ska vara noga. Har haft den tidigare.. Typ i somras?

Aja.. Annars? Var i plugget all day, därefter en tripp till HM [ett mörklila linne & en svart vanlig tröja fick följa med hem.] Och så förbi Ohlssons en sväng och köpte en dragkedja till jackan. Hoppas på att bli klar med den i nästa vecka, det borde inte vara omöjligt.

Har gått rätt hyggligt i plugget [eller ja, sömnaden dårå] idag i alla fall.. Borde ha pluggat hela kvällen nu, men idag orkade jag verkligen inte. Ska dock renskriva en grej sen. Drar in till plugget med halv 9 bussen i morgon, ska bara på idrotten. Är dock inne 1,5 h innan idrotten börjar, så då tänkte jag sy lite samt fixa uppgiften i fackteckning.

Humöret är något bättre än igår, kanske kan bero på att jag faktiskt ätit något idag. Ehum..

Nää.. Nu ska jag se klart på ett avsnitt utav Sex & the city innan jag sköljer ur hårfärgen. Röka måste jag också göra, och dricka kaffe. Ujuj..



Min kvällsmat! Jordgubbs & vaniljglass med vindruvor & färsk ananas, mjummy som fan! :D

Kommentarer
Postat av: Ro_Obin

Haha, så samtidigt som du anländer till skolan imorgon knäcker jag första ölen ;)

2007-11-29 @ 21:28:49
URL: http://orakadeben.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, det är rätta takter det! ;P

2007-12-02 @ 20:01:17
URL: http://zip.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0