Jaja.

Vad heter du? Sandra.
Var bor du? Utanför Örebro.
Vad åt du senast? Stuvade makaroner & falukorv till lunch.
Vad ska du göra idag? I kväll? Jag ska fortsätta städa, och kanske plugga lite.
Vad gjorde du igår? Blängde på TV, drack ett par öl & umgicks med folk samt lekte med Åsa.
Ditt liv? Har varat i drygt 19 år.
Är du kär? Otroligt kär, ja!
Vilka är dina favoritskor? Jag kan inte välja.
Vad gör du? Fyller i den här listan.
Använder du lypsyl? Ibland.
Vem är läskig? JAG!
Vem är snyggsnygg? Finns många. Fredrik för att nämna en. ^^
När drack du sprit senast? Igår.
När klippte du dig senast? I början på veckan någon gång. Tisdags, tror jag?
Har du lugg? En liiiiten.
Katter? Dom är söta.
Är du arg ofta? Mjaoo..
Saker du måste tänka på: Jag hatar att tänka.
Fest eller slacking? Båda.
Favoritfilm? Nej.
Intar du alkohol? Ja.
Intar du droger? Nej.
Vad tycker du om Hip Hop? Hmm?
Vilket lov är det bästa? Sommarlovet om man har nåt.
Vad gör du på lördagskvällarna? Festar.
Vilken låt lyssnade du senast på? So long goodbye, Sum 41.
Person du tycker är tråkig: Vet inte.
Person du tycker är snygg: Fredrik. <3
Vem tycker du gör god mat: Jag.
Person du vill sova bredvid: Fredrik.
Person du vill hångla med: Fredrik.
Vad ska du göra imorgon? Plugg & jobb.
Dagens klädsel: Mörka stuprörsjeans, lila linne & satinband i midjan.
Dagens smink: Foundation, puder, concealer, ögonbrynspenna, mascara, eyeliner & ögonskugga. Ujujuj.
Dagens frisyr: Puff?
Dagens händelse: Inte mycket nämnvärt.
Dagens låt: Hm?
Dagens vill ha: Sex.
Dagens sjuka: Nej.
Dagens saknad: Johan
Dagens uppoffring: Mje.
Dagens humör: Helt okey.
Dagens godis: Näää. Poor me. :(
Dagens favorit: Hm?

Kommentarer
Postat av: Åsa

"Dagens saknad: Johan"


Va?

2007-11-15 @ 13:26:23
Postat av: Sandra

Ooooj.. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag satt & tänkte på när jag skrev det där, scary. :P

2007-11-15 @ 16:25:12
URL: http://zip.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0