Helg!

Igår: Hemma från skolan, umgicks med Fredrik större delen utav dagen, massa mycket trevligt. Dagen blev en blandning av socialt umgäne. sex, mys & flumm. På kvällen drog vi bort till Marcus där vi roade oss med att spela på hans Wie [kareoke & mortal kombat.] Jag äger för övrigt på Mortal Kombat, uppenbarligen. Hade aldrig spelat det tidigare, men jag spöade skiten ur alla & vann vartenda gång. Dom som tittade på verkade ha otroligt roligt åt mig [jag hoppar & studsar åt alla håll, låter som en komplett galning & lever mig in något hysteriskt i spelet.] Jag är grym. ^^

Idag: Färgade & fixade håret på Fredrik i morse, vid halv 2 skjutsade jag sedan in honom, Susanna & Marcus till Örebro. Dom skulle ta bussen upp till Stockholm, och sedan hoppa på en stooooor bååååt. ^^ Sen har jag roat mig med att blängt på tvserier, och spelat Mortal Kombat med min lillebror. Min bror bor typ vid sitt tvspel, men jag vann ändå flest gånger, moahaha. Jag tror jag har hittat en ny talang. ^^

I morgon: Slappa & plugga? Annars har jag ingenting speciellt inplanerat. Ska dock hämta dom jag skjutsade in till Örebro i Hallsberg sent i morgon kväll.

Nu: Chips & ANTM, haha. Härlig kombination. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0