En lista.

Bästa klädplagget i din garderob?
Jag är så tråkig att jag svarar en utav mina 4 (!!!) svarta HM t-shirts. Dom funkar till allt. Basplagg is the shit.
Stilikon?
Ingen direkt sådär, hämtar inspiration från lite av varje.. Men någons stil jag diggar är Pink [Alicia Moore], en aning spejsat & varierat, me like.
Älsklingsmodell på skor (ballerinas, platå mm)?
Oj.. Jag älskar ju verkligen skor, tror inte jag kan bestämma mig.. Men, klackar & platåer i alla dess former. ^^
Favoritmärke?
Jag är inte speciellt märkesintresserad alls.
Absoluta drömväskan?
Nje.. Just nu är jag dock på jakt efter en helsvart ganska enkel väska i lagom stor modell, som går att ha över axeln. Det verkar vara omöjligt att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0