Draw until your fingers fall off.

Idag känns det som om jag har hunnit med otroligt mycket för en gångs skull. Jag klev upp runt 9 och vid halv 10 drog jag och Fredrik till Örebro. Han shoppade jeans [så fucking jävla snygga så det var sjukt! :D] Och så en vinterjacka, mörkgrön, också asläcker. Jag shoppade för en gångs skull ingenting alls..

Hemma strax före 2, och jag satt vi datorn ett tag, och sov sedan sissådär 45 minuter. Efter det drog jag ner och städade på Folktandvården, och åkte till affären & köpte lite käk. Jag lagade potatis, falukorv & bruna bönor. ^^

Efter det har jag hunnit med att städa rummet [hålls fortfarande på, It´s still a mess..] Och så har jag kladdat klart fackteckningsuppgiften, satt i säkerligen 1,5 timme. HEJA MIG. :D En inlämningsuppgift till naturkunskapen blev också klar & inskickad, weeej.

Nu ska jag nog fortsätta städa lite tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0