Tråk.

Vad heter du? Sandra.
Var bor du? Örebro.
Vad åt du senast? Kaka.
Vad ska du göra idag? Tråka?
Vad gjorde du igår? Var i plugget en stund, sov massor, jobbade & blängde på tvserier.
Ditt liv? Är mitt?
Är du kär? Gissa!
Vilka är dina favoritskor? Jag kan inte välja!
Vad gör du? Talar med folk på MSN & fyller i den här listan.
Använder du lypsyl? Ibland.
Vem är läskig? Robin.
Vem är snyggsnygg? Jag.
När drack du sprit senast? I lördags.
När klippte du dig senast? Minns inte.
Har du lugg? Typ. En liten i alla fall.
Katter? Dom är myyyys.
Är du arg ofta? Mjaa.. Vad är ofta?
Saker du måste tänka på: Jag tänker alltid för mycket, på allting.
Fest eller slacking? Feeeest.
Favoritfilm? Massor.
Intar du alkohol? Inte just nu.
Intar du droger? All the time.
Vad tycker du om Hip Hop? I´m not sure.
Vilket lov är det bästa? Det längsta.
Vad gör du på lördagskvällarna? Super eller slappar.
Vilken låt lyssnade du senast på? Minns inte. Något i bilen.
Person du tycker är tråkig: Finns många.
Person du tycker är snygg: Åsa.
Vem tycker du gör god mat: Mamma!
Person du vill sova bredvid: Selma?
Person du vill hångla med: Fredrik.
Vad ska du göra imorgon? Dra till plugget?
Dagens klädsel: Svart & mörkblå hängseltunika, leggings & just nu en huvtröja oxå. Kilklacksstövlar till det, svarta.
Dagens smink: Foundation, puder & concealer.
Dagens frisyr: Puffipuff?
Dagens händelse: Skräckfilm med Robin.
Dagens låt: Nej.
Dagens vill ha: Nya skor.
Dagens sjuka: Jag, I guess.
Dagens saknad: Inte direkt.
Dagens uppoffring: Miiip?
Dagens humör: Utflippad.
Dagens godis: Kaka?
Dagens favorit: Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0