Plugg?

Hm, jo.. Men, nu är jag klar med fördjupningsarbetet om Lev Tolstoy i svenskan i alla fall. Dessutom skrev jag klart arbetet i Judendom sist jag var uppe hos Fredrik, goo me. I morgon ska jag dessutom göra det sista matteprovet under gymnasietiden, och det är bara en liten rest. Kvar är ett prov i Kultur & Stilhistoria, samt en muntlig redovisning på arbetet i svenskan. Men, jag tror att jag sparar det tills efter jul. Jag får se hur mycket som vill fastna.
Annars har det blivit en del städning idag. Mammi hjälpte mig att "julstäda" rummet, hon får runt som en ekorre på speed med dammvippan i högsta hugg, en aning läskigt var det måste jag erkänna. Men fint blev det! ^^ Lagade även maten idag, spaghetti & special edition köttfärssås a´la Zip, någon? Den fick toppbetyg från alla i familjen, och dessutom från Fredrik, som helst inte käkar spaghetti & köttfärssås. I´m fucking proud. ^^

Jag borde väl vara trött nu, men det är jag inte. Alldeles för uppe i varv efter allt pluggandet, och den tidigare smärre panikattacken. Gosh I hate it. Ibland vill jag bara döda vissa människor. Tur att jag inte alltid handlar på impuls. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0